Dnes sú to presne 2 týždňe od vydania singla "Por Lo Que Reste De Vida".
Singel má napriek tomu, že ide o prvý song z nového albumu, nesmierne ubohé promo.
Je naozaj veľmi smutné, že ani Sony Music a dokonca ani Thalía, nepropagujú singel ako by sa patrilo.
Medzi fanúšikmi sa rozpútala diskusia, že Thalía viac propaguje šteniatko Amorcita Love, než svoj hudobný poči, čo je všaak v skuočnosti naozaj pravdou.
Thalía prispieva pravidelne na svoje sociálne sieťe rôznymi fotografiami. Fotky s Lili Estefan, z akcie s Macy, či práve zo šteniatkom Amorcitou.
Na jej singel si spomenie, len občasne. Viac netreba komentovať ani Sony Music, ktoré na nový singel kašlw úplne a spomenulo ho asi 3X a práve to vyprovokovalo fanúšikov v Mexiku, ktorí vyrazili do ulíc a promujú nový singel rozdávaným propagačných fotiek.
Minulý týždeň sa umiestnil nový singel na # 1 v Mexiku a dokonca debutoval i v Billboard charts na # 13 v kategórii"DIGITAL SONGS"
Uvidíme, či je toto premyslená taktika Thalíe jej týmu, že čakajú až do vydania videa a potom spustia promo, alebo sa rovno už neotravujú promovaním a čakajú, čo sa udeje...uvidíme!!!
Ako vnímate vy, celú túto situáciu?
Palo: Každý singel si zaslúži byť promovaný, inak nemá šancu uspieť. Thalía by mala začať s propagáciou čím skôr!
OdpovedaťOdstrániť